Walory programu partnerskiego Redconst dla właściciela myjni bezdotykowej, jak i dla użytkowników wyraźnie pokazują, że firma taka świadczy usługi na de facto bardzo wysokim poziomie. Właściciel producent myjni bezdotykowych może oczekiwać na: zwiększenie lojalności klientów, poprawę wpływow pieniężnych dzięki środkom przedpłaconym, poszerzoną analizę pod kątem finansów całej inwestycji, bezzwłoczne generowanie faktur dla klientów, początkową zgodność z systemem KSeF, przyjazne uzupełnianie kart poprzez system Przelewy24, łatwe zarządzanie określonymi promocjami, a także realizację reklamacji na odległość razem z weryfikacją. Osoby korzystające z myjni mają natomiast zagwarantowany przejrzysty program abonamentowy. Jest on w wersji stałej, liczony od myjni oraz nie zależy od dochodu. Mają również zagwarantowane zautomatyzowane otrzymanie faktury za wszystkie operacje na myjni.
Wszechstronne zarządzanie myciem samochodów flotowych wraz z automatycznymi doładowaniami to kolejny, spory atut, świadczący o tym, iż myjnie bezdotykowe Redconst zarządzane są w nowoczesny sposób. Osoby pracujące na myjni mogą korzystać z systemu benefitów, jakim jest przykładowo miesięczny budżet na mycie. Więcej niż 120 wybudowanych myjni prosperujących dotychczas też daje gwarancję wzorcowej realizacji świadczenia. Najpierw zleceniodawca otrzymuje trzy lata gwarancji razem z wglądem do pełnego, profesjonalnego wsparcia.
Właściciel myjni otrzyma dobrą chemię czyszczącą z branży a także może spodziewać się usług serwisowych. Redconst jako firma która zajmuje się budowaniem unowocześnionych myjni bezdotykowych jest wybranym z liderów na rynku. Eksperci przekonują osoby interesujące się nawiązaniem współpracy, iż okres zwrotu z inwestycji w myjnię to mniej więcej pięć lat. Atutem jest też to, że można decydować się na wybór działki z listy dostępnych w firmie lub dzierżawić własną działkę, o ile posiada się taki teren.
+Tekst Sponsorowany+
Zostaw odpowiedź
Musisz być zalogowany aby opublikować komentarz.