Ta strona używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki.

Zamknij

Serwis nadwozi chłodniczych i izotermicznych

Serwis naczep chłodniczych (chłodni) i izotermicznych (izoterm)

Serwis naczep chłodniczych i izotermicznych

  • Naprawy bieżące, średnie i kapitalne naczep izotermicznych oraz chłodniczych.
  • Cykliczne przeglądy techniczne chłodni i izoterm.
  • Profesjonalna i kompleksowa obsługa serwisowa.
Więcej
Serwis zabudów izotermicznych (izoterm) i chłodniczych (chłodni)

Serwis zabudów izotermicznych i chłodniczych

  • Naprawy doraźne, eksploatacyjne i konserwacyjne zabudów chłodniczych oraz izotermicznych.
  • Przeglądy okresowe izoterm i chłodni.
  • Fachowa pomoc i doradztwo serwisowe.
Więcej
Autoryzowany serwis nadwozi chłodniczych (chłodni) i izotermicznych (izoterm) Lamberet

Autoryzowany serwis nadwozi Lamberet

  • Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne nadwozi Lamberet.
  • Oryginalne części i akcesoria do chłodni i izoterm Lamberet.
  • Przeglądy naczep i zabudów izotermicznych oraz chłodniczych Lamberet.
Więcej
01. Zamów wycenę kosztów usługi serwisowej nadwozia
Sprawdź jak będzie wyglądała realizacja usługi serwisowej Twojej izotermy lub chłodni:

02. Wstępna wycena kosztów serwisu nadwozia izotermicznego lub chłodniczego

Na podstawie przesłanych przez Klienta drogą elektroniczną informacji: pełnych danych nadwozia (marka: np. Lamberet, model: np. SR2 / Frigoline, typ: naczepa / zabudowa, rodzaj: nadwozie chłodnicze / nadwozie izotermiczne, itp.), listy części i akcesoriow do wymiany oraz opisu i zdjęć usterek wymagających naprawy nasi specjaliści przygotowują wstępną wycenę kosztów serwisu izotermy lub chłodni - szacunkowy kosztorys usługi serwisowej nadwozia.


Po zaakceptowaniu wstępnego kosztorysu określany jest odpowiednio dopasowany do oczekiwań Klienta termin przyprowadzenia naczepy lub zabudowy do serwisu naprawczego nadwozi izotermicznych i chłodniczych w celu wykonania dokładnych oględzin pojazdu i przeprowadzenia kompleksowej usługi serwisowej.


Dostarczona chłodnia lub izoterma zostaje wpuszczona na teren zakładu serwisowego po okazaniu dokumentów pojazdu (dowód rejestracyjny) i spisaniu protokołu przyjęcia nadwozia.

03. Przegląd oraz analiza stanu technicznego izotermy lub chłodni

7 lat działalności na polskim rynku usług serwisowych chłodni i izoterm

W serwisie naprawczym izoterm i chłodni wykwalifikowany i wprawiony w naprawach serwisowych zespół fachowców z firmy IZOBOX przeprowadza dogłębne oględziny podstawionego nadwozia chłodniczego lub izotermicznego i opracowuje kompleksową ocenę stanu technicznego pojazdu (naczepy lub zabudowy) obejmującą: usterki i uszkodzenia zgłoszone przez Klienta oraz wykryte podczas szczegółowej kontroli, listę prac serwisowych niezbędnych do ich usunięcia, a także części i akcesoria, które należy wymienić w trakcie wykonywania naprawy serwisowej.

04. Pełna kalkulacja kosztów usługi serwisowej nadwozia

W oparciu o pozyskane informacje: materiały przekazane przez Klienta, rezultaty kontroli stanu technicznego nadwozia izotermicznego lub chłodniczego oraz wiedzę zdobytą w wyniku wieloletniej praktyki w realizacji napraw serwisowych chłodni i izoterm wielu renomowanych marek (Lamberet, Chereau, Krone, Schmitz Cargobull, Kögel, Wielton, Schwarzmüller i innych) nasi eksperci przygotowują kompletny kosztorys usługi serwisowej nadwozia chłodniczego lub izotermicznego.

05. Usługa serwisowa nadwozia izotermicznego lub chłodniczego

Zgodnie z przyjętym przez Klienta kompletnym kosztorysem serwisu izotermy lub chłodni oraz zaakceptowanym planem przebiegu działań naprawczych doświadczony zespół zawodowców z firmy IZOBOX przeprowadza kompleksową usługę serwisową nadwozia chłodniczego lub izotermicznego.

Dowiedz się więcej o usługach serwisowych zabudów i naczep chłodniczych oraz izotermicznych:
Serwis naczep
chłodniczych i izotermicznych
Serwis zabudów
chłodniczych i izotermicznych

06. Odbiór serwisowanej chłodni lub izotermy

Po zakończeniu wszystkich zaplanowanych i zatwierdzonych działań serwisowych (przeglądzie, wymianie części lub akcesoriów, naprawie serwisowej, itp.) Klient zostaje poinformowany drogą elektroniczną (przez telefon lub e-mail) o możliwości odbioru z zakładu naprawczego serwisowanego nadwozia izotermicznego lub chłodniczego.


W umówionym, optymalnym dla obydwu stron terminie po uprzedniej akceptacji i podpisaniu protokołu odbioru upoważnionemu przez Klienta kierowcy zostaje wydana serwisowana izoterma lub chłodnia.


Na wykonane usługi serwisowe nadwozia chłodniczego lub izotermicznego Klientowi udzielana jest gwarancja.

Dokumenty niezbędne do odbioru serwisowanego nadwozia

Kierowca upoważniony przez Klienta do odbioru nadwozia po naprawie serwisowej winien posiadać przy sobie:

  • dowód osobisty,
  • oraz kopię potwierdzenia przyjęcia izotermy lub chłodni do serwisu naprawczego.

Przed wysłaniem kierowcy do zakładu naprawczego po serwisowane nadwozie ioztermiczne lub chłodnicze Klient powinien przesłać faksem upoważnienie z danymi pojazdu oraz odbiorcy na numer (+48) 22 725 85 51.


Zobacz przykładowe naprawy serwisowe izoterm i chłodni popularnych marek:
  • Lamberet
  • Chereau
  • Krone
  • Schmitz
    Cargobull
  • Kögel
  • Wielton
  • Schwarzmüller

Do góry