Ta strona używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki.

Zamknij

Naprawy powypadkowe nadwozi chłodniczych i izotermicznych

Nadwozie Lamberet przed naprawą powypadkową
Nadwozie
przed naprawą

"Popsuta chłodnia lub izoterma powoduje przestoje i opóźnienia w obsłudze zleceń."

"Uszkodzone nadwozie izotermiczne lub chłodnicze ogranicza możliwość pozyskania nowych Klientów."

"Niesprawna izoterma lub chłodnia zwiększa ryzyko utraty zamówień."

"Zepsute nadwozie chłodnicze lub izotermiczne przynosi firmie wymierne straty."

01. Zamów wycenę kosztów naprawy nadwozia
Zobacz jak będzie przebiegał proces naprawy powypadkowej Twojej izotermy lub chłodni:

02. Wstępna wycena kosztów naprawy powypadkowej nadwozia

W oparciu o przesłane przez Klienta w formie elektronicznej materiały: szczegółowe dane nadwozia (marka: np. Lamberet, model: np. SR2 / Frigoline, typ: naczepa / zabudowa, rodzaj: nadwozie chłodnicze / nadwozie izotermiczne, itp.) oraz opis i zdjęcia uszkodzeń nasi eksperci przygotowują wstępną wycenę kosztów naprawy powypadkowej izotermy lub chłodni - szacunkowy kosztorys naprawy nadwozia.


Po jego akceptacji ustalany jest dogodny dla Klienta termin dostarczenia uszkodzonego nadwozia do zakładu napraw powypadkowych naczep i zabudów izotermicznych oraz chłodniczych.


Przyprowadzona uszkodzona izoterma lub chłodnia zostaje wpuszczona na teren zakładu naprawczego po okazaniu dokumentów pojazdu (dowód rejestracyjny) i spisaniu protokołu przyjęcia nadwozia.

03. Oględziny oraz ocena stanu technicznego chłodni lub izotermy

7 lat działalności na polskim rynku napraw powypadkowych izoterm i chłodni

Na terenie zakładu napraw powypadkowych izoterm i chłodni doświadczony zespół specjalistów z firmy IZOBOX przeprowadza szczegółową i bardzo wnikliwą analizę uszkodzeń dostarczonego nadwozia chłodniczego lub izotermicznego i sporządza pełną ocenę stanu technicznego pojazdu (naczepy lub zabudowy).

04. Dokumentacja zdjęciowa uszkodzeń nadwozia izotermicznego lub chłodniczego

Wszystkie wymagające natychmiastowej naprawy uszkodzenia chłodni lub izotermy zostają dokładnie sfotografowane, a zdjęcia dołączone do opracowywanej dokumentacji naprawy powypadkowej nadwozia (naczepy lub zabudowy).

Zobacz przykładową dokumentację fotograficzną uszkodzeń izotermy lub chłodni:
Dokumentacja zdjęciowa uszkodzeń nadwozia Lamberet - ściana boczna
Dokumentacja fotograficzna uszkodzeń nadwozia Lamberet - krawędź zabudowy
Dokumentacja zdjęciowa uszkodzeń nadwozia Lamberet - osłona
Dokumentacja fotograficzna uszkodzeń nadwozia Lamberet - bak na paliwo

05. Pełna kalkulacja kosztów naprawy powypadkowej nadwozia

Ponad 100 przeprowadzonych napraw powypadkowych nadwozi izotermicznych i chłodniczych

Na podstawie zgromadzonych danych: materiałów przesłanych przez Klienta, pełnej oceny stanu technicznego nadwozia, wykonanej dokumentacji zdjęciowej uszkodzeń naczepy lub zabudowy oraz w oparciu o bogate doświadczenie wielu przeprowadzonych napraw powypadkowych chłodni i izoterm różnych marek (Lamberet, Kögel, Krone, Schmitz Cargobull, Chereau, Schwarzmüller, Wielton i innych) nasi fachowcy przygotowują pełny kosztorys naprawy powypadkowej nadwozia chłodniczego lub izotermicznego.

06. Naprawa powypadkowa izotermy lub chłodni

Wykwalifikowany i doświadczony zespół pracowników firmy IZOBOX wykonuje kompleksową naprawę powypadkową nadwozia chłodniczego lub izotermicznego zgodnie z zaakceptowanym przez Klienta pełnym kosztorysem naprawy powypadkowej chłodni lub izotermy oraz przyjętym harmonogramem przebiegu naprawy.

Dowiedz się więcej o zakresie napraw powypadkowych naczep i zabudów izotermicznych oraz chłodniczych:

07. Bezgotówkowe rozliczenie kosztów naprawy nadwozia

Bezgotówkowe rozliczenie kosztów naprawy nadwozia izotermicznego (izotermy) lub chłodniczego (chłodni) z towarzystwem ubezpieczeniowym PZU S.A.

W ramach umowy z Powszechnym Zakładem Ubezpieczeń S.A. (PZU S.A.) naszym Klientom zapewniamy pełne wsparcie w bezgotówkowym rozliczeniu kosztów likwidacji szkody komunikacyjnej - naprawy powypadkowej nadwozia chłodniczego lub izotermicznego - oraz pomoc w załatwieniu wszelkich formalności z firmą ubezpieczeniową (ubezpieczycielem).

08. Odbiór naprawionej chłodni lub izotermy

Nadwozie Lamberet po naprawie powypadkowej
Nadwozie
po naprawie

Po zrealizowaniu ustalonego zakresu prac naprawczych Klient zostaje powiadomiony drogą elektroniczną (telefonicznie lub przez e-mail) o możliwości odbioru z zakładu naprawionego nadwozia chłodniczego lub izotermicznego.


W ustalonym, dogodnym dla obydwu stron terminie oraz po akceptacji i podpisaniu protokołu odbioru naprawiona izoterma lub chłodnia zostaje wydana upoważnionej przez Klienta osobie.


Na wykonaną naprawę powypadkową nadwozia Klientowi udzielana jest gwarancja.

Dokumenty wymagane do odbioru naprawionego nadwozia

Osoba odbierająca w imieniu Klienta naprawione nadwozie winna posiadać przy sobie:

  • dowód osobisty,
  • oraz kopię potwierdzenia przyjęcia nadwozia do naprawy.

Przed przyjazdem po naprawioną izotermę lub chłodnię do zakładu Klient powinien przesłać faksem upoważnienie z danymi nadwozia oraz osoby, która przyjedzie po jej odbiór na numer (+48) 22 725 85 51.


Zobacz przykładowe naprawy powypadkowe izoterm i chłodni różnych marek:
  • Lamberet
  • Kögel
  • Krone
  • Chereau
  • Schwarzmüller
  • Wielton
  • Schmitz
    Cargobull

Do góry